Kako započeti Search Engine Marketing kampanju bez novca

search-engine-marketing-overview

Ako ste razmišljali o pokretanju kampanje za search engine marketing (SEM), vjerojatno ćete se pretvoriti u ozbiljnu prepreku: novac. Velike tvrtke agenti naplaćuju više od nekoliko desetaka tisuća dolara mjesečno za upravljanje kampanjom, a zapošljavanje novog menadžera s punim radnim vremenom i / ili skupom specijaliziranih izvođača koji će vam pomoći da izvršite posao mogli bi vas koštati jednako veliko.

Postoji li način da pokrenete kampanju SEM bez značajnog novčanog ulaganja?

Tri sastojka SEM

Pogledajmo pitanje prvo opisujući tri glavna stupa SEO:

1. Optimizacija na licu mjesta. Optimizacija na web-lokaciji radi se o tome da pretraživači indeksiraju vaše stranice, pružaju funkcionalnu web stranicu za korisnike i sadrže dovoljno sadržaja, tako da tražilice mogu predstaviti vašu web lokaciju za prave vrste upita. Većina taktike optimizacije na licu mjesta jesu jednokratne promjene s povremenim ugađanjima i nadogradnjama u budućnosti.

2. Razvoj sadržaja u tijeku. Redovito objavljivanje novih sadržaja za vašu web lokaciju povećava autoritet domene vaše web-lokacije, što povećava vjerojatnost rangiranja. Ona također pruža više sadržaja bogatih ključnim riječima za tražilice za indeksiranje i daje vam priliku da zaradite više ulaznih veza.

3. Povezati zgradu. Konačno, želite potrošiti vrijeme za izgradnju ili zarađivanje veza za svoju web-lokaciju. Kvaliteta i količina veza koje imate imat će diktatu vašeg sveukupnog autoriteta, tako da to nije nešto što si možete priuštiti da zanemarite.

Što možete učiniti s Search Engine Marketingom Brez novca

Recimo da ne želite potrošiti mnogo novaca kampanju ili da želite pokušati potrošiti nikakav novac. Što možete učiniti da biste započeli u GFK search engine marketing campaign overview.

Izaberite graditelja web sučelja koji podržava SEO. Ako pokušavate uštedjeti novac, vjerojatno nećete moći priuštiti prilagođenu gradnju. Umjesto toga, trebat ćete se oslanjati na besplatni ili jeftin graditelj web sučelja, pomoću dizajnerskih predložaka za stavljanje svoje web stranice zajedno. Srećom, najsuvremenije graditelji web sučelja podržavaju SEO, nudeći profesionalno kodiranje koje će tražilice indeksirati čisto, i vodiči koji će vam pomoći da postavite svoju web lokaciju koja se nalazi u tražilicama. To će vam pomoći da krenete na dobar početak.

Odaberite jake ključne riječi i teme. Zatim ćete trebati provesti neko vrijeme i istražiti koje ključne riječi i teme želite ciljati u optimizaciji web-lokacije i kontinuiranom sadržaju. Mozski alat za alat za ključne riječi relativno je dostupan novim korisnicima, uz korisne opise koji vode vaše istraživanje i konačne odluke. Kada imate skup ključnih riječi i tema s kojima želite raditi, možete ostvariti napredak u drugim područjima.

Optimizirajte svoje naslove i meta opise. Naslovi i meta opisi stranica vaše web stranice su ono što će se pojaviti u pretraživanju vaše web stranice. Provjerite jesu li optimizirani ključnim riječima relevantnim za sadržaj na stranici i izraženi su na način koji je privlačan (da biste maksimizirali klikove). Ovisno o veličini vaše web stranice, to će vjerojatno potrajati samo nekoliko sati.

Napišite jak sadržaj na sve jezgrene stranice. Svaka glavna stranica na vašoj web-lokaciji mora sadržavati barem nekoliko stotina riječi sadržaja; ovo je “meso” koje će Google koristiti za analizu svrhe vašeg sadržaja i kontekst kojim će procijeniti kvalitetu stranice. Budite točni, sažeti i opisni.

Proizvodimo novi sadržaj barem jednom tjedno. Ne morate trošiti novac ako izradite vlastiti sadržaj, ali svakako napišite materijal visoke kvalitete za koju vaša publika zapravo želi čitati. Ako tek započnete, post tjedno bi trebao biti dovoljan da vam pomogne u izgradnji zamaha, ali s vremenom ćete se željeti povećati.

Izgradite svoju prisutnost izvan mjesta. Provedite neko vrijeme izgradite svoju prisutnost izvan mjesta; provjerite jeste li tvrdili profil društvenih medija svoje robne marke na svakoj glavnoj društvenoj platformi i napišite bogat sadržaj za njihove odjeljke za opis. Redovito počnite objavljivati ​​na svakom kanalu, uz povremene veze na svoj sadržaj na web-lokaciji.

Potaknite dijeljenje i povezivanje. Putem društvenih medija, izvanmrežnih foruma i drugih prodajnih mjesta pokušajte potaknuti svoje prve članove publike da dijele i povezuju vaš sadržaj što je više moguće. Što više veza koje zarađujete prirodno, to će povećati autoritet vaše domene, a što više dionica dobijete, to će više ljudi čitati i privući vaše materijale.

Započnite s izgradnjom veza. Veza zgrada obično je teško za novodošle osobe s malim proračunom, ali to nije nemoguće. Trebate uložiti vrijeme u slijetanje mjesta za autorska prava gostiju na vanjske izdavače i raditi kako biste dobili svoj sadržaj u što većem broju vanjskih izvora. Također ćete morati poduprijeti svoj rad u tijeku sindiciranja i dijeljenja, povećavajući svoje izglede za ostvarivanje veza s audijencijom.

Ako želite saznati više o tome kako započeti vlastiti SEM posao, možete provjeriti na Parallel Profits Insights and Review by GFKamerica

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *